PLATA

Pentru a achita produsele comandate pe hobber.ro ai la dispozitie mai multe optiuni:
– plata numerar la livrare (ramburs la primirea coletului);
– plata online cu cardul bancar;
– plata prin transfer bancar / ordin de plata.
* Pentru produsele selectate cu ridicare din magazin, plata se poate si fizic in magazin (cash sau card).

Plata numerar/ramburs
In momentul in care curierul iti livreaza coletul vei preda acestuia suma corespunzatoare comenzii. Valoarea rambursului va fi suma finala care ti-a fost comunicata in momentul plasarii comenzii si va fi trecuta si pe factura ce insoteste marfa (la momentul primirii acesteea sau ulterior prin e-mail).

Plata online cu card bancar
Dupa finalizarea comenzii vei fi redirectionat catre pagina unde trebuiesc datele cardului bancar. Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie introduse datele necesare autorizarii tranzactiei in platorma de plati. Plata online cu cardul este realizata folosind serviciile Netopia Payments, unul dintre cei mai mari procesatori de carduri din Romania. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei tale, in conditii de siguranta deplina. Mentionam ca nu se percepe comision suplimentar pentru tranzactie.
In cazul in care cardul este asociat unui cont in alta moneda decat RON, tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii emitente pentru cardul respectiv.

Imediat ce trimiti comanda vei fi redirectionat catre Netopia Payments pentru a efectua plata cu cardul. Ai siguranta maxima – Netopia Payments foloseste tehnologia 3D Secure, promovata de Organizatiile Internationale de Carduri Visa si MasterCard pentru a minimiza riscul de fraude din comertul pe Internet.

Este acceptata si plata in rate, astfel:
– Credit Europe Bank: 1, 2, 3 sau 4 rate;
– Banca Transilvania: 1, 2, 3 sau 4 rate;;
– Garanti Bank: 1, 2, 3 sau 4 rate;
– Alpha Bank: 1, 2, 3 sau 4 rate.

Plata prin transfer bancar / ordin de plata
Dupa finalizarea comenzii vei primi pe e-mail factura proforma pentru efectuarea platii . Livrarea produselor se va face doar dupa primirea unei copii a ordinului de plata pe adresa de e-mail: office@hobber.ro.
Datele noastre, necesare pentru efectuarea platii sunt:
Nume societate : ARCA HOBBER S.R.L.
Cont lei : RO80BTRLRONCRT0224308001, deschis la Banca Transilvania
Cod unic inregistrare: RO32194495
Adresa: Str. Intrarea Primaverii Nr.2, Berceni, Ilfov

LIVRARE

Toate produsele noastre sunt verificate si impachetate corespunzator inaintea expedierii.

Livrarea se face prin FAN COURIER si numai pe teritoriul Romaniei. Comenzile se expediaza in maxim 1-3 zile lucratoare din momentul preluarii comenzii de catre un operator, cu mentiunea ca doar pentru produsele care se afla in stoc. Pentru produsele care au optiunea de precomanda, timpul de livrare va fi comunicat telefonic in maxim 24 h de la plasarea comenzii.

Costul de transport difera in functie de tipul de livrare:
1. Livrare FANbox pentru comenzile care se doresc a fi ridicate de la lockerele celor de la Fan Courier si achitate cu cardul bancar / ordin de plata, costul de transport este de 10 RON (TVA inclus).
2. Livrare curier rapid pentru comenzile care se doresc a fi livrate la adresa dorita si achitate cu cardul bancar / ordin de plata, costul de transport este de 13,99 RON (TVA inclus), pentru livrare de luni pana vineri, in aria de acoperire FAN COURIER.
* Pentru comenzile care se vor achita ramburs la livrare, +5 RON (TVA inclus) se adauga la costul de transport ales.
* Pentru livrare expres sambata, +8 RON (TVA inclus) se adauga la costurile mentionate anterior, in aria de acoperire FAN COURIER, dar doar pentru comenzile la care s-a solicitat in scris (email / whatsapp) sau telefonic.
* In afara ariei de acoperire FAN COURIER se percepe o taxa, stabilita de curier (0.95 lei/km, TVA inclus), in functie de km suplimentari pana la destinatie. Aceasta taxa se va comunica ulterior plasarii comenzii – in situatia in care localitatea de destinatie este in afara ariei de acoperire Fan Courier.

Transportul este gratuit, adica nu se percepe taxa de transport la comenzile a caror valoare este de minim 500 RON (TVA inclus).

Comanda poate fi ridicata si personal din magazinul nostru din Bucuresti (Sos. Berceni nr. 104, cladirea ICPET, camera 17, punct de reper chiar vis-a-vis de statia de metrou Dimitrie Leonida), in timpul programului de lucru (luni-vineri, orele 08-17).

Echipa hobber.ro isi declina responsabilitatea in cazul intarzierilor datorate conditiilor meteo, calamitatilor naturale, actelor de terorism sau firmei de curierat.

La primire, te rugam sa verifici integritatea coletului si daca exista urme de lovire sau deteriorare iti recomandam sa-l refuzi.

RETUR

Vrem sa fii multumit de produsele cumparate de la hobber.ro si speram ca acestea sa raspunda cerintelor tale! In cazul in care totusi ai nemultumiri legate de articolele cumparate, le poti returna catre noi.

Legislatia in vigoare prevede urmatoarele: “Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform art.9 din O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Se recomanda utilizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

ART. 12 mentioneaza ca produsele se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara urme de utilizare, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit, impreuna cu o copie a facturii de achizitie, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. S.C. ARCA HOBBER S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data denuntarii in scris a contractului. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi. Plata transportului pentru retur revine in sarcina clientului.”.

Potrivit aceleași OUG, ART. 16 „Exceptari de la dreptul de retragere, produsele configurate, personalizate la solicitarea utilizatorului/ clientului nu se supun returului.”

Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit.
* Returul se face cu etichetele initiale intacte, impreuna cu accesoriile /cadourile si toate documentele cu care a fost livrat acel produs (dupa caz).
* Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
* Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
* Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele mentionate de tine in solicitarea de retur, dupa verificarea pachetului livrat de catre curier, returul va fi refuzat si expediat catre tine, suportand, de asemenea, si costul transportului.
* Atentie! Produsele fabricate la comanda sau personalizate in mod clar la cererea clientului, nu sunt acceptate la retur.

Produse livrate cu deteriorare/piese lipsa din colet:
In cazul in care ai primit un produs zgariat/deteriorat/cu piese lipsa, te rugam sa ne transmiti un e-mail la adresa reclamatie@hobber.ro.
In aceste situatii noi vom suporta toate costurile aferente remedierii situatiei.
Pentru a putea rezolva situatia fara probleme este important sa ne transmiti si poza cu produsul deteriorat ori cu piese lipsa in termen de maxim 48 ore de la primire. O poti face fie prin email fie pe whatsapp la numarul 0762.749.009.

Produsele achizitionate din magazin pot fi returnate sau schimbate doar in magazin, iar pentru produsele achizitionate online exista doua posibilitati pentru a le putea returna:

1. Fizic la magazinul nostru de prezentare din Soseaua Berceni 104, Cladirea ICPET, parter, cam.17, Sector 4, Bucuresti. Adu la aceasta adresa produsele, impreuna cu bonul fiscal sau factura primita. Poti solicita schimbarea lor sau returnarea contravalorii. Atentie: contravaloarea produselor nu va fi rambursata cash, ci va fi transferata intr-un cont bancar in baza IBAN-ului pe care ni-l veti comunica.

2. Prin curier. In aceasta situatie pentru a putea returna un produs sau mai multe, te rugam sa respecti urmatorii pasi:

a) Anunta-ne despre intentia de retur in maxim 14 zile de la data primirii coletului. Se va face doar in scris la adresa de e-mail office@hobber.ro. In maxim 24h vei primi si confirmarea noastra.

b) Descarca formularul de retur de AICI si trimite-l completat impreuna cu produsele. Daca nu te descurci cu formularul de retur, ne poti trimite urmatoarele informatii in e-mailul cu solicitarea de retur: nume si prenume, numar comanda, IBAN, nume titular cont bancar si nume banca.

c) Ambaleaza produsele corespunzator, pentru a fi protejate pe durata transportului, respectand mentiunile facute mai sus. Important e ca awb-ul sa nu fie lipit direct pe ambalajul original al produsului. Nu ne asumam responsabilitatea pentru colete pe care le-ai trimis incorect ambalate si care au ajuns la noi deteriorate. Astfel de colete vor fi refuzate si returul va fi anulat.

d) Cheama curierul la tine prin completarea unei cereri online AICI, pe FAN RETUR. Cu exceptia cazului in care este vorba de produs livrat gresit, deteriorat, defect, cu piese lipsa, returul va fi achitat de client.

e) Dupa ce intram in posesia coletului si verificam daca produsele returnate indeplinesc conditiile mentionate mai sus, contravaloarea lor va fi transferata in contul IBAN mentionat, in cel mult 14 zile calendaristice de la data la care ai transmis solicitarea de retur. Daca ai solicitat schimbul produselor, comanda de schimb se expediaza doar odata ce returul a ajuns la magazinul din Bucuresti si a fost verificat. Schimbul nu se face la curier.

Orice retur care nu respecta conditiile de mai sus va fi refuzat.

Atentie:

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora care face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare care presupune taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; Taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul acestei taxe va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le utilizeze si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Daca ai si alte intrebari/solicitari, te rugam sa ne scrii la adresa de e-mail: office@hobber.ro.